Julklapps Önskelista 2015 ♥

Idag är det bara 10 dagar kvar till jul, jag har i stort sett fixat alla mina julklappar till familjen och pojkvännen och väntar nu bara på snön. Tänkte dock dela med mig av min önskelista vad jag önskar mig i julklapp och det kanske kan ge dig som inte fixat dina julklappar lite inspiration. 
 
 
 
Något som jag är riktigt sugen på är en ny kamera, vet dock inte om det ska vara en Olympus PEN E-PL7 eller om jag ska kolla på någon annan slags kamera. Vet du eller har koll skriv en kommentar om vilken kamera som du skulle rekomendera. 
 
Förkärlek till riktigt fina öronhängen från Lilly and Rose kan ju inte hoppas över på önskelistan, nu är ju så himla sugen på modellen Alice helt i silver. Snälla tomten!
 
Något som också kommer gå hem på min önskelista är glas från Iittala Essence rödvinsglas, har redan 4 stycken som jag fick av min underbara familj i födelseddags present i höstas och vill bara ha fler!
 
Jag var rätt motstridig innan jag väl förstod att Kosta Bodas MakeUp glas prydnade var något som skulle vara så himla snyggt att inreda med i mitt rum och framtida hem så nu önskar jag mig de ljusrosa nagellacket, då jag redan har det frost rosa läppstiftet. Även de savarta läppstiftet skulle inte sitta helt fel till samlingen. 
 
Du jag och alla andra, prints i olika format, texter och bilder är hetare än hetast. Just nu gillar jag prints med Chanel texter och makeup produkter på. Väldigt snyggt att inreda med! 
 
Hoppas du fick lite inspiration och att du kanske själv kom på vad du ska önskar dig i julklapp! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0