Stockholm!

Oj, nu gick det några dagar till som inte var menat, men i mitt liv händer det alltid en massa märkliga saker. 
 
I måndags var jag i Stockholm över dagen, helt galet att lilla jag åker dit själv och faktiskt klarade mig hyffsat bra. Jag var på en mycket trevlig arbetsintervju, kunde shoppa lite fina saker och kunde dricka starbucks latte. Guddomlig om du inte testat! 
 
Jag är så himla sugen på att faktiskt flytta till Stockholm, känns som att jag som person faktiskt är redo för nästa steg i min utvecklig som människa.Jag behöver sätta tänderna i något nytt och utmanande. 
 
Drömmen är alltid Kicks och kommer alltid vara, håller tummarna att det kanske faktiskt kan bli sanning snart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0