GLOSSYBOX Januari!

I fredags kom min box från Glossybox, höjdpunkten i slutet av varje månad verkligen. Boxen var verkligen super tung denna månaden och det gjorde mig ju ännu nyfiknare. Boxen var välfylld och jag var väldigt nöjd med min box faktiskt. Mycket användningsbara saker som jag kommer testa!
 
Jag har pratat om så länge att jag skulle göra en detox-kur för att rensa kroppen från slaggprodukter och för att faktiskt börja om på ny kula och bli av med socker suget jag går med jämt. Så kuren från Yver Rocher har gjort att ja faktiskt ska ta mig i kragen och göra de som måstes.
 
Att hjälpa till att adoptera en liten föräldralösa gorilla och även få mjuka och återfuktade läppar är ju ett stort plus och det gör Fruit Gorilla Friends Caring lip balm. Dock fanns det ingen frukt doft på de som det skulle så ett minus då man alltid vill att de man sätter på läpparna ska lukta gott!
 
Ansiktsvatten för ansiktet är det bästa som finns för att hålla en balanserad och fin hy. Kueshi Revitalzing face toner hade en väldigt god doft och ganska krämig i konsistensen tycker jag. Kändes lite som att man hade klister i ansiktet dock. Är mycket nöjdare med mitt ansiktsvatten från Clarins som jag verkligen älskar.
 
Förra helgen satt jag och bet av allt min gelé från naglarna och de blev verkligen inte fina. Fick även kapa av mina extremt långa naglar då de gick av när jag stötte i mot dem. Inte kul kan jag säga och de tog emot stort att göra det. Så med tanke på att jag inte hade något material på naglarna kunde jag testa Absolute New York Garlic Nail Treatment som är ett förstärkande nagellack som ska innehålla vitlök. Mycket konstigt men ändå kul. Jag är lite anti mot sådana här "mirakel" produkter som ska göra så att naglarna blir starka och hållbara. Många av er har säkert hört talas om Trind verkligen en "magisk" produkt som verkligen gör naglarna super hårda. Men som också kan ge dig nagellossning och gör dina naglar torra. Din nagel ska vara böjbar och mjuk för att den ska skydda dina fingertoppar. Så har du dåliga naglar? Använd nagelolja istället för alla dessa "mirakel" produkter så kommer du definitivt få bättre naglar! Finns en uppsjö av nageloljor på marknaden, det tar lite tid men du kommer helt klart tycka det är värt att olja in dina naglar två gånger per dag.
 
Under en längre tid har Glossybox haft ett samarbete med Make Up Store och i denna box fick vi deras Microshadows, jag fick i färgen Beautiful Moring och är en skimrig orange färg. Passar perfekt till mina grön grå ögon men kanske inte en färg som jag hade förväntat mig att få dock. Väldigt pigmenterade och bra skuggor som jag gillar annars i andra färger.
 
Sådär detta var mina lilla box, hoppas ni tycker om sådana här inlägg för hade tänkt gör mer och mer sådana här inlägg då jag Älskar att testa nya produkter men även allt som har med skönhets produkter att göra :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0