Kläder!

De där med kläder.
Under några år har jag känt att modet inom kläder har varit lite svårt att passa in i. Jag har haft en tanke att jag vill se ut såhär men känt att jag aldrig har passat i det eller känt mig obekväm i det. Känt som att jag har köpt kläder jag tyckt var snygga och verkligen ååå den tröjan har jag tänkt matcha med de byxorna eller den kjolen. Även att jag tänker ut minst 4 olika outfits så hänger plagget i garderoben med prislappen på.
 
Jag skäms över att det faktiskt är så. Men så är faktisk sanningen över min garderob.
 
Det ser ut som att jag har hur mycket kläder som helst och det har jag inget snack om saken men jag använder tyvärr inte mycket av det som hänger där. Skulle kunna rensa ut minst halva garderoben för det hänger bara kläder där i som tar plats för de kläderna jag faktiskt använder som oftast får hänga på klädställningen i rummet för att jag inte orkar pressa in alla mina kläder som jag använder ofta där inne.
 
Men efter några månaders fundering har jag nog med hjälp av min pojkvän kommit fram till att jag nog har hittat den klädstilen som passar mig. Känslan av att jag faktiskt vill se ut så med de kläderna gör att jag känner mig säker och snygg! Det tycker jag är en så viktig sak att tycka och känna över sig själv. För bär du något på dig som du inte känner dig bekväm eller snygg i så ser man det på personen.
 
Vårens mode är sportigt men det är verkligen inte min grej. Kommer nu med det jag vill klä mig vara mer klassisk och dessat men också väldigt trendigt och inspirationen kommer från och av den hetaste snackisen just nu... Kim Kardashian!
Jag bara älskar pennkjolen och polotröjan tillsammans som en dress. Den trendiga trend coaten, i en snygg grå färg eller krämvit. Rena linjer och inte en massa mönster och detaljer som förstör. Utan enkla och klassiska outfits.
 
Härmapa tänker ni, och ja, det är jag kanske men jag tycker även att det är snyggt. Så varför skulle jag inte klä mig så för? Man är ju dum annars hihi ;) Hoppas ni har hittat de ni vill köra på i vår och klä dig i det du känner dig snygg och bekväm i! Det gör dig ännu snyggare då!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0