1 år tillsammans med dig ♥

Att leva ett helt år tillsammans med någon är så speciellt. Att varje dag ha en konversation med en annan person som man tycker om. Att inte känna sig hel när man inte är med den personen utan halv. Att känna glädje och sorg tillsammans i mot och framgångar. Att dela varandras liv tillsammans.
 
Ja, idag firar jag och Niclas 1 år tillsammans, känns helt underbart men konstigt. Tiden går så fort nu för tiden men tiden med dig är helt underbar. Älskar varje liten centimeter av dig och bedåras av din personlighet. Du gör mig hel på många sätt och vis och skulle inte fungera utan dig.
 
Under ett år hinner man med många saker men en av de roligaste sakerna var när vi åkte till Borås djurpark, jag har aldrig varit där men den dagen var en perfekt vår dag. Det var kyligt men solen sken hela dagen. Vi gick där i parken och kollade på alla djur, pratade och hade det så himla mysigt. En av de roligaset dagarna under våren.
 
Alla mysiga timmar i soffa hos dig, älskar jag. Att bara ligga och mysa framför någon film i tystheten med dig gör mig lugn och trygg i din famn.
 
Vi får ju inte glömma alla donken besök vi gjort under året, vill nog inte räkna på hur många det är. för det blir nog tok för många gånger men ja, jag är ju barnslig med mitt ätande och det går snabbt och smidigt hihi.
 
Nu väntas många år tillsammans med dig och det kan inte bli bättre min käraste ♥
Tack för att du står ut med mig hihi! Älskar dig ♥
 

Bild i repris hihi ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0