en helt vanlig onsdag kväll

Hej på er där ute. Hoppas det är bättre med er än vad det är med mig. Starten på detta år blev inte så bra då jag har åkt på förkylning och gräslig hosta som inte vill ge sig. Men vem har tid att vara sjuk? Det har fixats i stallet, varit ute och ridit och så blev det en lite sväng till Jönköping i tisdags med mamma.
 
Imorgon är jag hemma helt själv igen, både mamma, pappa och Oskar jobbar och ska till skolan och jag är arbetslös och hemma. Både skönt och jobbigt. Tur att jag blev sjuk nu liksom och att jag inte blev det när jag ska jobba.
 
Imorgon blir det en lugn dag, behövligt. Ridning på kvällen med mamma hade jag väl tänkt. Planera framtiden också hade jag väl tänkt både här och i mitt liv hihi. Får hoppas de går som jag vill bara!
 
 

Old bild men så får det bli ibland hihi ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0