Vecka 30 !

Hej och åter hej till denna måndag, som sagt det är måndag och ny vecka. Har varit lite onärvarande här men tog lite semester med att vara i mitt Stockholm några dagar. Hade så kul och denna stad är verkligen himlen gällande shopping. Fick med mig väldigt många nya produkter som jag kommer älska att använda.
 
Sedan har det bara stått jobb på schemat. Väldigt roligt som alltid men tycker synd om min lilla häst som bara få gå och dega i sin hage. Får ta och ta tag i att åka hem till henne min lilla stjärna lite mer, bor ju till stora delar hos Niclas nu då jag inte riktigt orkar åka fram och tillbaka varje dag. Jag har väldigt tur att jag har min underbara pojkvän ♥
 
Vecka 30 kommer bestå utav 7 dagars vecka, lite Kajsa häng hoppas jag några dagar. Pojkväns mys och sovande. Ja, det blir nog en fullspäckad vecka detta med!
 
Hoppas ni har det skönt i era semestrar, jag är inte alls avundsjuk hihi!


Hihi en blir på mig och mamma påväg upp till Stockholm, vissa säger att vi är så lika är vi det?

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0