GLOSSYBOX Maj!♥

Dags att visa vad jag fick för roligt i min glossybox denna månad. Jag är kanske inte jätte wow vad kul produkter utan det var en liten flopp för glossybox tycker jag. Jag fick hem:
 
Glazel Visage Loose Eye shadow, färgen är i guld/rosse/champanje väldigt snygg faktiskt. Funkar både till använda till ögonen och som highlighter. Skimrar väldigt fint så tror den kommer bli en favorit hos mig i sommar.
 
Être Belle Cosmetics  Aloe Vera Moisturizing Gel fick jag även hem, ska återfukta huden och jämna ut den. Funkar säkert bra om man bränner sig i sommar, eller till efter rakningen kanske. Vi får testa!
 
Coloran Permanent Ögonbryns färg i färgen Brunsvart fick jag hem i min lilla box, har ju väldigt mörka ögonbryn redan så kanske få be mamma hjälpa mig att färga mina ögonfransar istället och fixa hennes ögonbryn kanske? Får fråga henne hihi :)
 
Make Up Store var även med i denna box, börjar bli lite tjatigt tycker jag tyvärr. Denna box fick jag ett nagellack i färgen Susan, ett rosa och blått glitter nagellack. Lär aldrig använda det tyvärr så ska försöka plocka ihop lite saker och lotta ut lite fina giveaways till er? Vad säger ni om det?
 
Aco Light Touch Mattifying Sun Face Cream SPF 20 är en solkräm som ska återfukta utan att täppa till porerna och den ska göra så att huden blir matt. Ska bli kul att testa då de flesta krämer med SPF i ger en väldigt glansig hud. Vi får se om den håller måttet!
 
Detta var mig box, inte jätte nöjd som jag sa innan men alltid kul med lite skönhets saker så här en onsdag. Hoppas nästa box blir roligare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0