Min Vecka 23!

 
Hej på er!
 
Nu var det dags för en ny vecka igen och den väldigt lugn mot vad mina andra veckor har varit det senaste.
Idag har morsdag firats med ridning på morgonen, mat hos min fina mormor och nu i kväll har det blivit en film och popcorn. En helt perfekt söndag helt enkelt! Har eran söndag varit bra?
 
Idag är det 1 Juni och det betyder ny månad och nya möjligeter. Har satt upp några nya mål som jag måste börja hålla bättre och faktiskt gå in för det. Känner att jag nu det senaste har ätit på tok för mycket godis, kakor och andra sötsaker. Jag känner att det har tagit över allt mitt ätande och känner knappt ingen hunger längre så nu ska jag sluta med att äta detta för att ta tag i mitt liv och sluta vara socker beroende. Jobbigt beslut och mål men måste faktiskt göra det!
 
Ska försöka komma ut och röra på mig mer för att också må bättre, ångesten över vad vågen visar börjar fräta sönder min hjärna och jag måste känna att jag kan ta kontrollen och göra det jag måste för att min hjärna ska må bättre.
 
Ska även försöka vara med på loppis eller i alla fall försöka lägga ut på loppisar med kläder jag inte använder längre eller inte vill ha. Detta ska även leda till att jag ska fundera ut exakt vad jag vill ha i min garderob och verkligen tänka över mina inköp. Gällande alla mina inköp! Känns som att jag spendera mina pengar på fel saker och vill verkligen ändra på det.
 
Min vecka ser ut så här för övrigt.
 
Måndag:
 
Planerat att ta en lång sovmorgon, kolla lite serie, städa upp på rummet, tvätta, laga mat till familjen och sedan rida på kvällen med min mamma.
 
Tisdag:
 
Jobb på Kicks i Jönköping, sover hos min fina pojkvän. Vet ej om det händer något kul denna dag vi får se.
 
Onsdag:
 
Jobb på Kicks även denna dag, på eftermiddagen/kvällen ska jag och min man fira åran 1 1/2 år tillsammans med något kul, lutar åt att det eventuellt blir en tripp till Tabergstoppen. Men allting ändras fort här ibland så vi får se vad som händer hihi. Får se om jag åker hem på kvällen eller om jag sover över en natt till.
 
Torsdag:
 
Allting beror på om jag sover hos min man eller om jag åker hem. Det ska i alla fall ridas, Kajsa ska ut på en riktig galopp runda för att rusa av sig lite energi. Det ska lagas mat till familjen och på kvällen får min mamma bekanta till sig på tjej kväll. Så det blir en lugn kväll med serie tittande och bloggning skulle jag tro.
 
Fredag:
 
Inget planerat mer än att det i alla fall ska bli fredags mys med eller utan pojkvän får vi se, annars med familjen. Kajsa ska ut och ridas på, en liten skogs runda får det bli då hon behöver energin till lördagen.
 
 
Lördag:
 
Börjar dagen med träning för våran tränare, hoppas Kajsa kommer tycka det är kul och sköter sig fint. Känns lite jobbigt annars. Annars är dagen fri, blir nog eventuellt fix i vinterhagarna och lite städning i stallet. Finns alltid något att pyssla med. Blir kanske lite mys med min man vem vet hihi.
 
Söndag:
 
Ridning på morgonen tillsammans med mamma och grannarna tror jag. Våran strandad aktivitet på söndagar. Bloggen ska även fixas och donas med för att ni ska ha något kul att läsa om i veckan. Det ska även packas inför en lång vecka med mycket jobb på Kicks. Hoppas det blir kul och att någon av er där ute kikar in hos oss och säger hej!  Serie tittande och fixande i stallet får nog stå för söndagens aktivitet. Söndags mys med film får avsluta denna vecka :)
 
Hur ser din vecka ut? Mycket att göra eller lugnt?
Skriv en kommentar vet ja!
 
Önskar er en bra och trevlig vecka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0