Produkteer Som Är Slut!

Jag har nu i snart ett år använt mig av Clarins hudvård produkter och jag är helt såld. Älskar produkterna och jag har fått så himla mycket bättre hud när jag har använt deras produkter.
 
Två produkter som tar slut lite oftare än deras underbara krämer är ansiktsvattnet och ansiktsrengöringen. Även att det går åt lite mer av de produkterna så bara älskar jag dem.
 
Jag använder mig av Clarins Cleansing Milk till att ta bort min make up som är till ansiktet men det bästa med de är att den funkar jätte bra till att få bort ögonmake upen också och det är ett väldigt stort plus hos mig. Funkar inte med vattenfast men för mig som inte använder vattenfast så är den jätte bra!
 
Jag gillar att den är så krämig och skön att ha i ansiktet och den tar verkligen bort all  make up. Jag som har ganska torr hud använder mig av Normal till torr hud så den hjälper verkligen mig att inte känna mig så torr längre.
 
Produkt som jag köper om och om igen, har du inte testat Clarins produkter gör det du kommer inte ångra dig!
 
 
 
 
 
Något som också är så himla vilktigt för att få en bra hy är att använda ansiktsvatten. Ansiktsvatten hjälper till att balanserar PH värdet i ansitet. Varje gång du tvätta ditt ansikte med vatten blir huden basisk men ansiktet ska vara surt så med ansiktsvatten balanserar du upp det. Jag använder mig av Clarins Toning Lotion med Kamomill för att man hud ska bli balanserad och surt. Detta hjälper verkligen bra när man är torr i ansiktet, jag har även här för normal till torr hud.  
 
Ansiktsvattnet har hjälpt mig jätte mycket och den har gjort att mig hud har blivit mycket mer balanserad och känns mer behaglig. Inte lika torr och känslig som jag har varit innan, utan en mer lugn och inte lika torr hud. Jag gillar den lite kylande känslan som man får av att applicera ansiktsvattnet i ansiktet och du känner dig så fräsch efter och huden känns verkligen förbered för nästa hudvårdande produkt som ska läggas på huden.
 
En produkt som jag inte skulle klara mig utan så kommer köpas om och om tills jag hittar något kul på marknaden. Men tills dess Clarins hihi!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0