Produkter Som Är Slut!

Skönhets junkin som jag är så har man både testat en hel del och man har även hittat sina absoluta favoriter. Två produkter som jag aldrig skulle kunna leva utan är:
 
Clarins Double Serum, Complete Age Control Concentrate. Ett serum jag verkligen inte kan leva utan, helt magisk är det och du känner verkligen hur din hud blir så mycket bättre. Mycket mer spänstigare och huden blir verkligen mjuk och flexibel. En väldigt lätt formela och sjunker in i huden snabbt och smidigt. Applicera serumet efter din rengöring och ansiktsvatten, över serumet applicerar du din nattkräm och ögonkräm.
 
Serumet är sjukt dyrt 915 kr för 30 ml men den hjälper verkligen till att stimulerar hudens 5 vitala funktioner: Återfuktning, Näring, Syresättning, Skydd och Regeneration/ Cellförnyelse. Jag som är torrare än torras har med hjälp av detta serum haft en helt okej vinter och jag har känt efter att inte använt serumet på ca 1,5 vecka att min hud var helt förstörd. En produkt jag kommer köpa tills jag hittar något annat som funkar lika bra! Värd varenda KRONA!

 


 
Vem gillar inte askunge-cremer som verkligen fungerar? Jag älskar produkter som verkligen hjälper till att göra mitt trötta ansikte piggare, trolla bort slapphet och verkligen ger glöd till ansiktet. Överaskande nog så fick även denna produkt pris som bästa mirakel Cream hos Kicks för några veckor sedan Cremen äääärrr Clarins Beauty Flash Balm, Brightens and Tightens. En gång testat den förevigt tacksam över att jag rekommenderat den till dig!
 
Applicera ett tunt lager på rengjord och balanserad hud med hjälp av ansiktsvatten så ser du direkt en så stor skillnad på ditt ansikte. Applicera sedan din make up och du kommer känna dig som en ny människa! Produkt som jag gång på gång köper om för att jag bara älskar att se mitt ansikte så snyggt!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0