Produkter Som Är Slut!

I början av året var jag inne på Bellbox som nu har blivit Lycko i Jönköping. Hade stora problem med min hårbotten då och jag fick hjälp med ett väldigt bra shampoo för irriterad och torr hårbotten från Kevin Murphy. Shampot hette Balancing Wash och ska hjälpa till under kur liknade tvättande att få bort irritationen och återfå balansen i hårbotten.
 
Jag tyckte absolut det hjälpte då min hårbotten verkligen blev bättre och klådan som jag hade också försvann. Har verkligen börjat tänka på att inte använda produkter som kan orsaka irritation och vet till stor del vad som funkar och inte. Uppstår det igen kommer jag absolut använda det igen.
 


 
Tyckte även att mitt hår kändes glanslöst och torrt så köpte även med mig Maria Nila True Soft Masque som ska återfukta och mot arbeta frissighet och skall även skydda från UV-strålarna. Lätt och enkel hårinpackning som faktiskt hjälpte till att återfukta och gav verkligen mycket glas till håret. Mina lockar blev faktiskt riktigt fina.
 
Har tyvärr kärat ner mig i Moroccan Oils produkter så har man en gång börjat använda deras produkter så är du fast bara älskar dem så tycker Moroccan Oils produkter är bättre än Maria Nilas produkter tyvärr. Mycket för att det är mer oljor i deras produkter som ger håret mer vård tycker jag. Men smaken är som baken som jag bruka säga!
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0