Produkter Som Är Slut!

Idag är sista avsnittet av " Produkter Som Är Slut! " och med det så avslutar vi med lite skrubb både till ansiktet och kroppen. Har gjort slut på två produkter som jag har använt en hel del men varit väldigt dryga.
 
Till kroppen är det en från The Body Shop, Cranberry Joy Body Polish med som sagt tranbärs extrakt och fare trade märkt honung. En ljuvlig peeling som har stora korn som ger dig hur mjuk och len hud som helst. Luktar gott och har varit en stor favorit hos mig. Har använt den till stor del två till tre gånger i veckan för att bli av med torr hud på kroppen så att min body lotionen verkligen går in i huden så det hjälper till att återfukta.
 
Kommer absolut köpa om denna skrubb igen, testa på en annan lukt till nästa gång kanske.
 


 
Till ansiktet har jag använt ACO Face Scrubcreme, en helt vanlig skrubb inget speciellt. Tar bort död hud men luktar inte särskilt gott tråkigt nog. Väldigt många korn i normal storlek men väldigt lite "crem" som hjälper till att göra peelingen mjuk. Jag som har torr och känslig hud behöver väldigt mycket vatten för att jag inte ska bli helt sönder peelad. Har använt den max två gång i månaden för att inte min hud ska bli allt för känslig!
 
Kommer inte köpa denna igen, känner att jag kan hitta tusen gånger bättre skrubb än just den.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0