Produkter Som Är Slut!

Vi fortsätter på denna serie och hoppas ni tycker om att läsa om produkter jag har tagit slut på.
 
Denna vecka kommer jag skriva om två make up produkter som helt klart är två av mina favorit make up produkter! Min absoluta favorit mascara Fiber Lash volume boosting mascara från Kicks, vad använde jag innan? Den här är ju den bästa jag har testat någonsin. Formelan är bra och borsten är i hår så den fångar verkligen upp alla fransarna. Maskaran är så himla dryg och den är verkligen de bästa kortet för mig som verkligen vill ha mycket mascara och fransar.
 
Produkt som jag bara älskar och har du problem med dina fransar och inte vet vad du vill ha för mascara, testa Kicks du kommer inte ångra dig!  En produkt som kommer finnas i min sminkväska många år framöver!
 
 
 
 
Som jag berättade för er i mina favorit inlägg om Foundation så hade jag problem att hitta bra täckande Foundations i en ljus färg. Berättade då om Make Up Stores CC Foudation som jag använde först i ansiktet innan jag la min andra Foundation både för att täcka och ljusa upp. Nu är min slut och jag har redan införskaffat mig en ny och den används flitigt. Älskar formelan och den är verkligen ljus och täcker så himla bra.
 
Har du som jag problem med att hitta rätt färg på din Foundation applicera en CC Foundation i ansiktet innan i en antingen ljusare eller mörkare nyans och sedan din Foundation får du oftast ett bättre resultat! Lika så om du har problem med täckförmågan på din Foundation! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0