Sen Frukost!

 
Dagen började men en riktigt lång och skön sovmorgon, kände att det var det jag behövde efter en vecka med tidiga morgonar och sena kvällar med jobb. Frukosten blev sen men så blir det ibland.
 
Mysigt att bara ta det lugn och kolla på lite serie för att bara få känna sig ledig. Skönt nog så är jag ledig hela denna veckan och på fredag är det midsommar afton men innan dess ska en hel del fixas.
 
Det blir städning i stallet, målning av stallet och ridning. Jag ska hinna med att träna lite och det ska städas grundligt av mitt rum. Det ska plockas ut ur mina kläder ska leta upp någon loppis och parkering ska fixas inför sommaren uppe i Jönköping. Ja ni hör ju att det är i stort sett uppbokat hela veckan med saker som ska göras.
 
Ska även hinnas med att göra mina naglar lite snygga och bloggen ska laddas inför några veckor framöver. Har en hel del att skriva och berätta om för er. Har köpt på mig en hel del skönhets produkter och det kommer jag visa er :)
 
Ska även ge ut en give aways här på bloggen på saker jag inte har användit eller tänker använda. Hoppas ni kommer tycka det blir kul :)
 
Vi ses under veckan! Ha en bra vecka!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0