Vecka 26 och jag har världens bästa pojkvän!

Måndag nu igen men en ny vecka. Denna veckan består av 6 dagars jobb på Kicks i Jönköping, blir några dagar hos min pojkvän och några dagar hemma för att rida och ta hand om min lilla häst. Annars blir det lugnt tror jag, ledig på söndag i alla fall, då blir det en sväng på Öppen gård som hålls här ute i Hylletofta. Ska även få ut veterinären för att vaccinera Kajsa innan onsdag nästa äventyr.  Lycka till, till mig!
 
För några veckor sedan hade jag och min man 1 1/2 år tillsammans och jag måste bara visa vad jag fick, fick väldens finaste öron hängen från honom. Verkligen så himla fina och enkla som verkligen funkar till vilket tillfälle som helst. Värdens lyckligaste tjej! Tack underbaraste du!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0