1 mars 2015!

Hej på er!
 
Ännu en vecka har gått och nu var det ytterligare dags för en söndag. Hoppas ni haft en bra helg och att eran vecka framför er blir en bra sådan. Under veckan kommer det upp lite inlägg, tisdag, onsdag, fredag och söndag. Hoppas ni tittar in och att ni kanske lämnar en kommentar :)
 
Min vecka består av lite nagelfix, ridning, jobb och mys med pojkännen hoppas jag. Håller fortfarande på med att planera Kajsas vecka och det funka väldigt bra och vi får oftast in minst 1 träningspass i veckan. Veckan som var blev det lite strul då jag fick ändra lite och så för att jag fick jobba men så blir det ju och Kajsa behövde verkligen få lite vila.
 
Nu blir det ett avsnitt av Arne Dahl på svtplay.se för min del och sedan sängen. Trevlig Söndag!
 
 
Så ut såhär i Torsdags på kurskvällen. Hade super kul med mina super kollegor från Kicks :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0