Mina Favoriter- Ögonbryns produkter!

Hipen av att man verkligen ska ha fixade ögonbryn nu för tiden är extrem tycker jag men väldigt kul för det gör så himla mycket till ansiktet. Det är väldigt viktigt att man väljer rätt färger tycker jag då vissa inte har förstått att man inte ska ha kolsvarta ögonbryn med blont hår Låter kanske för er som att det inte finns längre men jo det gör det.
 
Jag har under min uppväxt alltid haft mycket ögonbryn och de är väldigt mörka så jag har inte lagt så mycket tid på att fixa dem. Lite konstigt har det varit med tanke på att jag har haft blont hår hela mitt liv men ändå skönt att inte ha super ljusa som inte syns.
 
Finns många olika sätt att fylla i sina ögonbryn, penna, ögonbryn skuggor, gelé och krämiga bryn gelér. Man kan också gå och färga sina bryn för att slippa fylla i dem för den bekväme. Med tanke på att jag redan har rätt snygga ögonbryn utan att fixa dem så fixar jag bara till kanterna oftast och fyller i dem lite lätt. Detta gör jag i stort sätt bara med puder skuggor mycket för att jag får ett snyggt och naturliga ögonbryn som inte ser för spacklade ut.
 
Mina största favorit gällande skuggor som jag använder är från Kicks Eyebrow Trio Brunett. Jag har i färgen brunett, kanske lite för mörk men det gör att mitt ansikte blir lite mer kallare än om jag skulle använda en mer gulaktig skugga som då ger mig ganska orange/gula ögonbryn och det gillar jag inte, utan jag passar bättre i kalla färger. Skuggan ger väldigt bra täckning och väldigt bra hållbarhet. Riktig bra produkt och min verkliga favorit!
 
Många har nog hört talas om Anastasia Beveily Hills, väldigt hipade produkter inom kändisskapet och bloggare. Även hos mig, jag har deras Brow Powder Duo i färgen Taupe. Färgen är verkligen grå och kall. Stor favorit i färg val men inte i hållbarheten, du får använda mycket puder tycker jag när man ska fylla i sina ögonbryn för att få ett täckande resultat, så det är tråkigt. Men färgen är helt underbar!
 
Något annat som jag använder på mina bryn när jag fixar dem  är gelé i genomskinligt för att hålla mina ögonbryn på plats. Jag bara älskar Kicks Brow Shaping Gel den gör verkligen att brynet ligger på palats hela dagen men ger inte ett för glansigt intryck utan blir halv matt. Verkligen en stor favorit och den bästa produkten jag har testat på marknaden!
 
Hoppas ni fick lite tipps om bra produkter! Skriv era här nere om ni har några :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0