Ny Svamp Applikator!

Tjejen som jag är så vill jag alltid hitta nya saker som kommer funka bättre för mig. För några dagar sedan när jag var och jobbade så hade vi fått in en ny slags svamp som man kan ha till Foundation i ansiktet som ska hjälpa till att applicera i perfekt precision. Tror mest man egentligen ska ha den till om man gör mycket conturing med flytande produkter men jag har testat att blanda ut min concealer från Mac, Pro Longwear Concealer som jag applicerar under ögonen och hjälp vad bra. Brukar annars få stå och försöka göra ett jämt och snyggt resultat med fingrarna och det går ofta inte så bra och tar väldigt lång tid men med den här svampen/applikation går det sjukt fort och resultatet blir super bra. På ena sidan är den platt och bra spets så man kommer åt och på andra sidan är den rund och bullig.  En ny favorit hos mig verkligen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0