Senaste inköp!

När jag är i staden blir det ofta några små köp lite här och där och även denna gång blev det några köp.
 
Vi börjar på kicks, för några dagar sedan när jag jobbade så hittade jag ett nytt snyggt läppstift. Vi har ju äntligen fått YSL till butiken och jag kärade ju ner mig totalt i många av produkterna och just i detta snygga läppstift. Det är en brun nyans från deras Rouge Pur Couture i numret 53 Beige Promende och jag bara tok älskar det! Så himla lyxigt och så himla skönt på läpparna gör att man bara dör lite hihi. Så det fick följa med mig hem till min läppstifts kollektion.
 
 Hade även tittat in en ansiktsmask på tub som verkade så himla skön och väldigt bra på huden från Kicks nya hudvårds serie. Masken heter Miracle Worker Face Mask och ska hjälpa till att rengöra huden på djupet och hjälpa till att dra ihop porerna och ja, den var lite obehaglig i början då det stack i hela ansiktet men doften av produkten gjorde att man kunde genomlida lite hihi;)  Efter ett tag avtog det och sedan när man tvättade bort den var ansiktet som en liten banrumpa igen. Lovely!
 
 

 
Jag har under en lång tid letat efter ett mobilskal med marmor på och nu äntligen har jag hittade jag ett som jag gillade jätte mycket. Det kommer från Ur och Penn och jag fyndade och gav typ 25 kr för det istället för 80 kr. Kallar det en bra affär!
 
 
 
Var även inne på Bikbok en sväng och hittade en så himla snygg tröja i beige/nude färg i tight T-shirt och gud vad jag blev förälskad i den. Väldigt snygg till ett par vanliga svart jeans eller till ett par blå boyfriend jeans. Trogen tröja till sommaren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0