Total Oreda!

Hej & Godkväll!
Här är det oreda totalt känns det som. Inläggen producerar sig inte själva det vet jag men när ska jag skriva allt jag vill förmedla när tiden inte räcker till. De där var nog en liten lögn, har jätte mycket tid men tiden lägger jag på att kolla filmer. Skäms lite faktiskt=(
 
Kommit in i någon film svacka och kollar allt jag kommer åt och stänger in mig på mitt rum och kolla film efter film. Så är det just nu och låter det vara lite så, det är skönt att bara stänga in mig och få kolla på mina filmer.
 
Tänkte ta och summera vad som hänt de senaste. Förra veckan jobbade jag måndag till onsdag och sov hos Niclas så Kajsa fick vila. Sedan torsdag till söndag var lugn, stallet och ridning var de största som hände förutom film tittande.
 
Söndag bestämde jag mig även för att hänga med min pojkvän till jobbet mitt på natten vid 3 tiden. Han plockade upp mig i Vrigstad och sedan åkte vi till Öland och Borgholm för att leverera verke för hamn bygge.  Sedan färd mot Braås för upp plockning av tegelpannor och sedan bar det hemåt Vrigstad där jag hoppade av för att sedan åka hem och sova i x antal timmar. Rolig liten tripp och man kan ju inte ha roligare än vad man har med mitt lilla charmtroll. Tycker om han så himla mycket!
 
Sedan har jag mest varit i stallet och kollat film, lagat lite mat och sedan stängt in mig på rummet igen i tisdags fick jag faktiskt finbesök av mitt hjärta. Hade en mysig stund med han som gjorde mig s himla lycklig. Imorgon blir det dock en lite sväng till farmor, ska kolla in hennes nya kök och sedan ska hon hjälpa mig att sy in en klänning som är för stor. Blir nog en liten tur på Kajsa och sedan ska jag och mamma få lite undervisning i ett annat stall som vi ska fixa på söndag. Blir trevligt!
 
Fredag blir det lite jobb på Kicks och på lördag ska vi på kalas förutom det så blir det ridning i helgen Fix och don i trädgården också tror jag då det säkert kommer vara så himla fint väder.
 
Hoppas ni har det bra och att ni inte har blivit som jag och kollar film hela tiden utan är ute och har det gött i det fina vädret!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0