Twilight maraton!

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra mer er! Med mig är det bra och ytterligare en vecka börjar idag. Sitter här och äter frukost för att sedan kunna gå ut till stallet. Igår satt jag och kollade igenom alla Twilight filmerna, dem är så bra verkligen men jag hade ju glömt väldigt mycket av filmerna faktiskt så det var kul att se dem igen.
 
Annars har helgen varit bra, i fredags gjordes det tacos som åts tillsammans med familjen och pojkvän. Åkte sedan upp till Jönköping på kvällen och sov hos min man. Jobbade lördagen, stannade hos pojkvännen och fick mat och efterrätt och mys med han efter jobbet. Åkte sedan hem på kvällen, söndagen blev tidig med utsläpp av hästarna och sedan ridning. Sedan blev det film hela kvällen, men avbrott för både mat och fika hihi.
 
Hoppas ni hade en lika bra helg som jag har haft, önskar er även en fortsatt bra vecka! Min blir lugn med stall och ridning, har lite jobb på lördag om de inte behöver mig mer i veckan. Vi får se :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0