14 år och 8 år av LYCKA!

För exakt 8 år sedan var vi och hämtade Kajsa och idag är det även hennes 14 års dag. Dagen då vi hämtade Kajsa är en dag som står på "en av de bästa dagarna i mitt liv" lista. Jag var så himla glad och lycklig för att jag fick denna häst och det har varit den bästa hästen!
 
Tänk att få en 6 årig häst när man var 11 år och i stort sett rida och bilda sin egna häst. Jag är stolt över vad jag har åstadkommit under dessa 8 år och Kajsa kommer för evigt vara min ögonsten och hon kommer förbli min häst tills hon en dag måste lämna in för att hennes hälsa inte är med henne.
 
Jag är väldigt glad och tacksam för att jag fick detta ansvar och att du mamma och pappa trodde på mig och förverkligade mina drömmar, denna hästen är det bästa som hänt mig och hon är mitt allt. Hon hjälper när det är jobbigt och hon hjälper när man är som lyckligast. Denna häst finns där i vårt och tort och jag bara älskar denna häst!
 
Min mamma kunde även inte fått en bättre present då vi faktiskt hämtade henne samma dag för exakt 8 år sedan, tycker det är lite kul att både min häst och mamma fyller år på samma dag. Grattis en än gång till både dig mamma och till dig min underbara häst!
 
Födelsebarnet till häst fick äpple och morötter till kvällsmat och det verkar passa henne perfekt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0