Produkter Som Är Slut!

Från och med idag kommer en ny  serie komma upp varje onsdag som kommer handla om produkter som ja har använt slut på och vad jag tycker om produkterna. Kommer jag köpa dem igen eller är jag besviken? Följ med så får ni veta!
 
Under vintern blir jag alltid super torr eller det är jag året om men mest under vinter halvåret. Min räddning är en dusch olja från Eucerin som jag i stort sett har använt de senaste 8 åren och som har räddat mig.
 
Dusch oljan är av en mer krämig konsistens, luktar kanske inte helt underbart men är så skön att applicera och man känner sig verkligen återfuktad när man kommer ut ur duschen. Dusch oljan löddrar lätt och känns väldigt krämig, den ger även ett skyddande lager av lipidfilm på huden, detta för att skydda huden. Du känner stor skillnad på huden när du inte använt den. Hemsk och torr.
 
En produkt jag bara älskar och som ni förstår så har jag köpt om denna produkt mer än en gång och är alltid lika nöjd.
 

 
I mitten av Januari var jag, pojkvännen och hans bästa kompis i Helsingborg på Väla centrum. Mycket trevlig dag må jag säga :) Jag var även inne i en av Kicks butikerna som säljer Rituals, på jobbet pratar mina kolegor om att dessa produkter, att det är så himla sköna att använda men också helt underbara. Jag var ju inte sen på att vilja testa produkterna men vi har inte produkterna själv i butik tyvärr. Men denna Kicks butiken hade det så jag köpte hem några produkter att testa och en av dem vad Happy Buddha foaming shower gel sensation i lukten organic mandarin & yuzu.
 
Doften var och är väldigt speciell, mandarin med mycket citrus i tycker jag. Men jag håller helt klart med mina kollegor, att detta är en helt underbar produkt. Det känns väldigt lyxigt när man använder den och du känner dig väldigt mjuk och återfuktad när du kommer ut från eduschen. Foamet känns väldigt skönt på huden och det går lätt att applicera och du känner dig väldigt avslappnad.
 
Kommer definitivt köpa hem denna produkt igen men i en annan lukt nästa gång då jag inte riktigt tyckte om lukten. Vi får se vilken men helt klart får den topp betyg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0