Produkter Som Är Slut!

Ni som följt mig ett tag har läst om att jag har mycket problem med mitt hår då vi har egen brunn. Väldigt jobbigt tycker jag så jag har försökt med de mesta. Har ju lärt mig att silver schampo och balsam ska hjälpa till att ta bort guldigt och gult så köpte hem John Frieda, Sheer Blonde Colour Renew i schampo och balsam.
 
Helt okej produkter, tycker att det guldiga/ oranga försvinner lite lätt men inte helt. Får dock väldigt torr hårbotten så använde det bara i några veckor. Klådan är så extrem, så har man känslig hårbotten ska man akta sig.
 
Jag tycker även håret blev torrt och strävt när jag använde schampot och balsamet. Mitt självfall tyckte jag blev mindre och håret tovade sig väldigt mycket och det var så svårt att reda ut.
 
Jag kommer inte köpa detta igen utan nu har jag lärt mig att varken billiga produkter eller att silver schampo och balsam inte fungerar på mitt hår. Alltid lär man sig något.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Trist! Är det inget alls som funkar alltså?

Svar: Kanske för dig :) Bor med egen brunn och där biter inget på mitt hår tyvärr.
Caroline

2015-05-29 @ 14:28:10
URL: http://www.megafynd.se/harvard

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0