Charlies Super REA!

Alla som har något i häst intresse vet om att Charlies häst och hund i Jönköping hade stor super rea i slutet av september, jag var ju inte sen på att kolla in den utan det blev faktiskt en hel del till Kajsa. 
 
Hon fick faktiskt två nya regntäcken till sin garderob, ett från Charlies egna märke i mörkblått och mörkturkos kjol runt om. Blev även ett från Hansbo med hals på i svart och orang kant om. Super snygga täcken men också bra matrial och kvalitet. Kommer passa Kajsa super bra i höst, vinter och vår. 
 
 
 
 
 
Charlies täcket! 
 
 
 
 
 
 
Hansbo täcket! 
 
Hittade även 4 st Dressyr damasker i brunt, super fina och bra matrial må jag säga. Tycker det är så svårt med skydd nu för tiden. Kajsa började i våras trampa på sig själv på ballarna bak så har varit tvugen att att ha boots på henne bak och nu vågar jag inte rida utan för att då kanske hon trampar på sig själv igen. Hon börjar ju bli gammal också så man vill ju skydda henne lite extra så hon inte får svullna och dåliga ben allt för tidigt. 
 


 
 
Fick även med mig ett par stryk kappor från Tekna ( hihi som min sadel är från, tyckte det var lite kul ) som hon också behöver för att hon är trång i bakpartiet och haft sedan vi köpte henne för över 8 år sedan.
 
 
 
 
 
Detta var vad jag fick med mig hem, super nöjd med sakerna och de kommer användas flitigt framöver! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättfina grejer!

2015-11-11 @ 10:51:06
URL: http://bloggenommigochdittodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0