Elizabeth Ardens, Eight Hour Cream Skin Protectant!

Har på senaste tid i stort sett bara använt mig av matta liquid lipstick på mina läppar för att det är så bra hållbarhet och man slipper oroa sig för att läpparna är fula under dagen och att bättra på behövs ju inte på hela dagen. Stora nackdelen är dock att man får ganska torra läppar och jag som älskar att ha det "krämigt" på läpparna tycker det är ganska jobbigt att ha torra läppar. 
 
Tog med ett litet prov hem för att testa från Kicks när jag jobbade där och hjälp jag hittade en ny favorit produkt.
 
Elizabeth Ardens, Eight Hour Cream Skin Protectant 
 
En riktigt fet kräm som du kan egentligen ha till så mycket mer än bara till läpparna. Du kan använda den på hård hud, sår, brännskador och även på irriterad hud. Funkar även till nagelbanden och om man har självsprickor och exem. Mirakel kräm helt enkelt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0