Estee Lauder, Advanced Time Zone Eye Creme!

Jag som många vet är riktigt noga med min hudvårdsrutin och använder bra produkter för ansiktet och rengör verkligen huden noga och använder en del masker och dyligt för att hålla den fin och ren. 
 
Nu var det dags att köpa till en ny ögonkräm till samlingen, denna gång blev det en från Estee Lauder, Advanced Time Zone Eye Creme. En lite fetare kräm som hjälper till att sakta upp åldrandet och ökar den naturliga produktionen av hyaluronsyra som hjälper till att motverkar linjer, den är rik på fukt och den ska hjälpa till att reparera huden till den mer ungdomliga huden. Finns att köpa här!
 
Jag är super nöjd med den! Återfuktad huden till max och det känns och syns att det har blivit mindre rynkor och huden har blivit mer slät runt ögonen. Skönt att den är lite fetar nu till vintern då jag lätt får rinnande ögon och beöver smörja lite extra. 
 
Än så länge toppen betyg, men jackten efter nya bra produkter är alltid i mina tankar så säg till om ni har några bra produkter som ni skulle kunna rekomendera! 
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0