Kul liten lista!

 
 
 
1. Vilket tuggummi brukar du köpa? Extra helt klart! Smak olika! 
2. Vad har jag alltid i kylen? Egentligen inget speciellt, men ost är ett måste som pålägg!
3. Kex eller chexs? Kex.
4. Har du mjölk i kaffet? Japp, kaffet är ju både starkt och varmt!
5. Apple eller Android? Apple!
6. Spolar du vatten innan eller efter du har lagt på tandkrämen? hmm... Efter är nog standad.
7. Hur står du vänd i duschen? Vänd med ryggen bort från stålen.
8. Knykla eller vika ihop toapappret? Vika, haha! 
9. Hur fördriver du tiden är du åker kollektivtrafik? Åker inte längre, musik och böcker typ. 
10. Fönsterplats eller gångplats? Fönsterplats alla dagar i veckan! 
11. Stressad eller lugn? Haha oftast stressad tror jag men det syns inte för att jag är lugn utåt sätt.
12. Tålmodig eller otålig? OTÅLIG! Fråga min pojkvän, han vet! 
13. Planerare eller inpuls? Planerad, så lite jobbigt nu när jag bara blir inringd till jobb. Mina dagar spricker! 
14. Uppklädd eller nerklädd? Alltid uppklädd! 
15. Västkusten eller östkusten? Kan inte sådant... Men Öland åker vi mest till.
16. Har du dörren öppen eller stängd när du ska sova? Alltid stängd, har katter som stör annars och hårar ner! 
17. Vilken sida av sängen sover du på? Höger.
18. Vilken är din fotomin? Fotomin haha, alltid huvud lite sött på sne och ett leende utan tänder. 
19. Musik eller böcker? Musik alla dagar i veckan. 
20. Sms eller mail? Sms helt klart, det måste gå snabbt med svar!
21. Sött eller salt? Alltid sött, men är ett riktigt salt månster när det kommer till mat.
22. Kan du nå näsan med tungan? Nej!
23. Tror du på spöken? Japp, finns överrallt.
24. Tror du på aliens? Ja, det finns konstiga typer som någon gång i framtiden kommer hitta oss och vi dem.
25. Vad tror du händer efter döden? Vi förflyttas till en bra och trygg plats men vi finns alltid kvar i andlig form hos vara nära och kära för att hjälpa och stötta i resten av deras liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0