Madlady haul!

För några veckor sedan fyllde Madlady år och med det hade de 25 % rabatt på hela sitt sortiment och jag var ju inte sen med att faktiskt klicka hem några produkter som jag har kollat på länge. 
 
Jag beställde för en tid sedan ett av deras Gerard Cosmetics, Long Wear Hydra Matt Liquid Lipstick och bara tok älskade det så beställde hem två stycken nya färger Invasion och Ecstasy som är två helt underbara färger. Längtar så tills jag kan använde dem!
 
Något jag också var sugen på att testa från Gerard Cosmetics var deras lipstick i färgen Underground och ja, jag förstår varför den är så hipe på youtube den är dö snygg! 
 



Invasion, Ecstasy och Underground
 
Beställde hem två Milani Beked Blush i färgerna Luminoso och Berry Amore som jag tittat på länge och Luminoso har ju verkligen varit på allas läppar i youtube värden och ja, kan bara hålla med om att den är så fin! 
 


 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0