Naked 2 & 3 ♥

Jag älskar ju att avända olika ögonskugger och exprimetera med nya färger och skapa nya snygga locks. Jag har införskaffat mig ytterligare två fina paletter från Urban Decay deras Naked 2 och 3. Fint piggmeterade och så himla fina färger. Jag älskar att använda mig av rosa och rose färger till mina ögon för at framhäva mina gröna ögon och Naked 3 paletten är min favorit alla dagar i veckan. 
 
Toppbetyg helt klart! 
 
 
 
Naked 2 paletten, jag fick höra att den var en av de kalla paletterna när jag beställde men jag tycker de flesta av färgerna är åt det varma och guldiga hållet. 
 
 
Naked 3 paletten, med blixt så inte helt rättvis bild då färgerna är mörkare. Men som sagt min favorit alla dagar i veckan! Alla färgerna går i rosa som underton och den allra mörkaste är av inslag av vinrött och massa fina guldskimmer i super fin! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0