Smashbox - Photo Finish Hydrating Foundation Primer!

Mitt senaste inköp var en ny fuktprimer för att få en fin och jämn bas i ansiktet. Jag har som innan torr hud och det blir lätt kakigt och "spruckit" i basen nu när man är lite torr i huden. 
 
Jag applicerar hela min hudvårdsrutin och sedan Primen för både få ännu mer fukt till ansiktet men också får en hållbar make up. Har kört utan primer i några dagar och man ser så stor skillnad på om man har primer eller inte. 
 
Jag brukar applicera primen och sedan snabbt börja applicera min foundation för att den verkligen inte ska få den där torra finishen, brukar funkar super bra! 
 
 
 
Vad använder ni för att inte känna er torra i huden ny under vintern? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0