En helt vanlig fredag♥

Godkväll på er! ♥
 
Det är fredag och den har faktiskt varit bra, börjar dagen med sovmorgon skönt nog. Sedan får man ett telefonsamtal av chefen om att hon behövde arbetskraft så det tackade vi ju ja till. Så himla kul att känna sig behövd och det är verkkligen super kul på jobbet! 
 
Soterade papper och åt frukoost framför serien Bron på svtplay, blev sen med make upen, kastade i mig lite mer kaffe och en piråger för att sedan åka och efterkontroll på besiktningen med min underbar bil. Blankt papper, så nu rullar vi ett år till! 
 
Drog sedan till Värnamo, blev galen på alla lastbilschafförer för att de är bara så jobbiga. På jobbet var det super kul, känns verkligen som ett toppen ställe att jobba på och kollegorna är super bra! Gillar det så mycket! 
 
Sluta jobbet, köpa fredags godis och sedan köra hem till landet. Köpa med pizza till familjen men få vänta i evigheter men bilen blev ju tankad inför måndag då det väntas mer jobb, underebart! 
 
Hem, äta pizza med familjen och min underbara pojkvän som kom. Så efterlängtat! Inte för att vi firar längre men idag har vi faktiskt varit tillsammans i 1 år och 9 månader, tiden går verkligen super snabbt. En månad bara swissar förbi. 
 
Efter pizza häng och tv mys med mannen så tog han och åkte hem. Jag klär om till pyjamas och kröp ner i sängen och kollade massa youtubes klipp på mina favoriter. Nu harr jag skrivit de här långa till er för jag saknar att skriva som en dagbok. Ibland brukar jag bläddra tillbaka några år och läsa vad jag gjorde, tycker det är så kul. Återuppleva minnen!
 
Hoppas ni haft en lika bra ikväll om jag! Kram! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0