onsdagen den 28 oktober 2015

Godkväll mina fina! 
 
Idag är det onsdag och mycket har hunnits med denna dag började dagen med att släppa ut hästarna runt 7, Kajsa var helt galen verkligen men de andra två var lugna. Mockade två party boxar och det innebär att det är skit och kiss överrallt, Kajsas box var värre än dagen efter nyårs afton och då är det riktigt illa men idag var det ännu värre! 
 
Tog mig sedan en tur på min lilla knasboll som var helt galen. Skritta fanns inte utan galopp i full fart, ibland undrar jag vad det finns i hennes huvud. Väl tillbaka i stallet var hon super mysig, så vi stog en stund och bara myste♥
 
Fixade klart alla syslor i stallet, drog mig sedan in för en skön dusch och fixade mig inför jobbet. Åt god frukost och sedan bär det av till jobbet. Jobbat 13-18, tog bilen hem efter en bra dag på jobbet. 
 
Ikväll har det bestått av äppelpaj och tv serier, har blivit en nörd! Skaffade mig ett konto hos HBO Nordic, verkligen så farligt men så bra hihi. Hösten är här och jag brukar ju stänga in mig på mitt rum framför datan och kolla serie, det blir mitt liv lite. Vad brukar ni göra på kvällarna när det mörknar så tidigt? 
 
Uppdatering för er! Strax ett avsnitt av min favorit serie och borttgning av sminket och sedan sova. Imorgon väntas mer jobb och ännu fler serier hihi! ♥
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0