1 September 2015

Välkommen tillbaka underbara ni💗 
Jag är nu tillbaka hade jag tänkt, har en massa roligt att skriva om och har saknat att skriva till er! 

Tiden räckte inte riktigt till nu i sommar men nu ska det bloggas till tusen. Har en massa smaskiga saker att dela med mig om och ni får ju inte glömma att ni får följa mig och mitt äventyr. 

Hoppas ni alla haft en lika bra sommar som jag har haft. Mycket jobb men har haft de 3 bästa månaderna i mitt liv på kicks. Jobbade min sista dag i måndags och det känns väldigt tomt bara en dag efter. Kommer sakna alla mina brudar på jobbet, alla underbara kunder och butiken. Allt är så väldigt sorgligt gällande den biten, men jag biter ihop och blickar framåt, kicks ser vi lite längre fram i tiden! Jag vet det! 

Sökandet efter jobb fortsätter. Tur nog fick jag lite jobb hos min mamma på vårdcentralen i Sävsjö tisdag till fredag. Känns skönt att inte gå från heltids jobb till inget utan mellan lada med ett annat jobb heltid dock men på en helt annan nivå. 

Kajsa mår prima och även pojkvännen min vad jag vet. Känns mycket konstigt att inte längre dela kvällarna och nätterna med honom. Så jag längtar väldigt mycket tills vi kan flytta ihop permanent så man alltid får dela tiden man har över med han💗

Liten uppdatering till er alla, som undrat vart jag tagit vägen. Här är jag nu igen och vi ses strax igen! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0