En mysiga dag i vårsolen tillsammans med pojkvännen ♥

Måste dela med mig om en helt underbar dag, min underbara pojkvän tog sig hela vägen upp till Stockholm i torsdags för att spendera sin lediga dag med mig tänk vad underbar han är. ♥
 
Vi tog oss in till stan och gick i olika butiker och han fick se hur storstaden är. Vi tog oss till Kungsträdgården för att både få se på de fina körsbärsträden som har börjat blomma. Vi tog även lunch där ute på en uteservering, vi tog en super god hammburgare med pommes. Verkligen super gott och så himla skönt och mysigt att sitta där tillsammans med min underbara pojkvän i det så himla fina vädret.
 
Värdens lyckligaste tjej med honom vid min sida ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter underbart.
Ha det bäst

2016-04-16 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0