14:E DECEMBER 2016!

 
 
En lista med 3 saker

Tre saker jag skulle vilja uppleva igen

-  När jag köpte Kajsa, Min student som fortfarande är den bästa dagen i mitt liv, Mitt jobb på Kicks i Jönköping.

Tre saker jag uppskattar

- Min Familj, Mitt jobb och Min fina häst!

Tre saker som jag vill ha

- En pojkvän, Min fina hästgård och Barn.

Tre saker jag älskar att göra

- Stallet och Ridningen, Umgås med mina käraste, testa nya skönhets saker.

Tre ord som beskriver mig

-  Social, Snäll och Perfektionist.

Tre saker jag vill bli bättre på

- Inte lyssna på allt jag hör, inte vara som alla andra vill att jag ska vara, planera bättre iaf med tiden.

Tre saker jag inte kan vara utan

- Telefon, Min Bil, Min Mamma.

Tre drömmar jag hoppas blir verkliga

- Gifta mig, Köpa en stor fin hästgård och Barn.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0