1:a December 2016

Hej och Välkommna till min Julkalender!
 
Från och med idag 1:a December till Julafton kommer jag publicera ett inlägg om dagen som har något med mig att göra eller någon favorit produkt jag bara måste rekomendera! 
 
 
Vi kick startar denna kalender med tre favorit produkter som jag bara måste rekomendera till er! 
Tre säkra val i min sminkväska,
 
Att skulptuera ansiktet är hetare än hetast just nu, mitt contour kit kommer från Smashbox som har bra färger och  är lätt applicerade som smälter in i huden och ger en lagom skulpturerat ansiktsdrag. 
 
Jag älskar fransar och tycker det är så himla viktigt att ha fina snygga och långa franar och jag är städigt på jackt efter nya bra mascaror och min nya favorit är Insane volume lash styler i 50 insane black från Isadora. Denna mascara är den bästa mascaran jag testat på marknaden just nu, du får riktigt långa fylliga och makerade fransar! 
 
Läpparna gör så mycket till ansiktet och min nya favorit läppglans är Kicks Lip Lacquer i färgen Lovestruck. Färgen är en ljusrosa, lätt applicerad och väldigt skönt läppglans som inte klibbar. Färgen är verkligen den perfekta vardags och fest snygga! 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0