2016:s Början!

Hej på er där ute som har kikat in!
 
Här har det varit väldigt dött de senaste så tänkte jag skulle få ihop lite om vad som hänt!
 
Börjar året med en mycket fin begravning för en mycket kär släckting i Stockholm. Jag fick äran att få sjunga på begravningen och det blev och var så fint. Fick mig faktiskt att vilja sjunga igen, vi får se om jag kanske kan plocka fram det igen.
 
Annars har det blivit många härliga uteritter i kylan och den fantastiska snön. Tänk att vi fick vinter med så mycket snö, så himla härligt att bara gå ut i skogen och se snön tung på alla träd! Underbar syn!
 
Har även jobbar på H&M i Värnamo några dagar som behövts. Alltid lika kul och trevligt!
 
Fick även ett besked om att ytterligare ett jobb på Kicks i Stockholm som ville ses för intervju, så jag är ju inte sen på att boka biljetter och åker dit över dagen igen. Ja, jag är lite halv galen men det gick super bra!
 
Lite om vad som hänt hos mig, snart börjar nya äventyr!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0