KICKS NÄSTA!

Hej!
 
Tänkte jag skulle reda ut lite om vad som faktiskt händer här hos mig. Mycket sker och oftast allt på en och samma gång iaf för mig.
 
Vi börjar med att jag har fått en fast anställning på Kicks i Södertälje, super trevlig chef och en väldigt trevlig butik. Jag är så himla glad och lycklig för att det faktiskt händer. Jag börjar 4/2 och jag är så himla taggad och peppad inför detta!
 
Lite jobbigt att pendla varje dag så jag kommer flytta till min pappas faster som bor på Lidingö i ett hus.
Kommer bli så himla bra och skönt att någon vet om att du ska komma hem istället för att komma hem till en ensam lägenhet och att ingen riktig kommer sakna en.
 
Att flytta innebär mycket och det finns många tankar som funderas på och ja, lite påfrestande är det, men den glada och lyckliga sidan tar över för det mesta för längtar så tills jag får börjar på mitt nya jobb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0