Power Walk!

Godkväll mina fin! Idag har jag hhaft en ledig dag från jobbet och den fick börja med en lång och härlig sovmorgon och sedan ligga och dra sig och kolla på youtube. Verkligen de bästa sättet att vakna på tycker jag. Tråkiga är att tiden bara rusar iväg så åt väldigt sen frukost. 
 
Tog mig sedan ut på en power walk och drog förbi stan en sväng. Tog en fika på jobbet och sedan var jag inne på Clas Olsson för att köpa vakum påsar inför packningen i veckan som kommer för flytt hem till Småland igen. 
 
Rask power walk hem och lämna påsen och sedan drog jag ytterligare ut på en liten kort jogging runda och så blev det ett pass yoga. Verkligen så himla skönt.
 
Dags för lite mat som blev sallad och skivade fläskytterfiler, verkligen somrigt och gott! 
 
Nu har jag duschat och hoppat i säng. Imorgon väntars det jobb. 13-18.30 sedan blir det hem och ut på en härlig power walk i kvälls solen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0