3 maj 2001 & 3 maj 2007 ❤️

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Kajsas födelsedag, hela 15 år blir min underbara trogna och helt underbara häst. 

Du var så himla ung den där 3 maj för 9 år sedan, men du charmade våra hjärtan djupt! Under alla dessa underbara år tillsammans har vi utvecklats tillsammans men även haft våra oändliga fighter tillsammans, men de badet du och jag har det är unikt. Men det hade inte varit unikt om jag inte haft dig i dessa 9 år tack vare mina underbara föräldrar som trodde på både mig och dig. 

Du var inte perfekt och du var ung och inte utbildad, men att få ta del av dig och få skapa dig till den du är idag är det bästa som hänt mig. Du är speciell, en riktig kaffereps tant och du tänker bara på mat hela tiden, haha, men du har charmat mig och mitt hjärta för evigt.

Grattis på födelsedagen hjärtat mitt❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0