Kaffe Stund!

Tänk att det redan är torsdag, kan inte förstå vad tiden tar vägen. Men skönt att tiden går fort också så slipper man ha ångerst över att inte tiden går.
 
Idag är jag ledig från jobbet, har luggit i sängen med lång mysig sovmorgon och tittande på youtube. Har blivit som besatt av de, älskar verkligen att titta på klipp om allt möjligt men framför allt om att få hänga med folk i sin vardag.
 
Drack gott kaffe och tittade på de avsnitten jag missat av Glamourama till frukosten, en serier där man får följa med 3 tjejor som driver bloggar och se baksidan av allt som har med bloggandet och press och stress. Jag som älskar "dokumentärer" är detta så himla kul och intressant att titta på.
 
Vet inte vad jag ska göra med denna dagen men blev sjukt sugen på att åka in till stan. Perfekt tillfälle att hämta ut min brors konfirmations present och lämna tillbaka några plagg som jag köpt men inte kommer använda, då de inte passade riktigt som jag ville. Men hade varit sjukt skönt att vara hemma också men segt att bara vara hemma hela tiden.
 
Åker hem imorgon kväll för att sedan åka upp på söndag morgon igen. Nyss varit hemma men jobbat varannan dag denna vecka och har man varit ledig här i två dagar så vill man hitta på något annat och då åker man hem enligt mig. Träffa Kajsa och min underbara pojkvän och familj det bästa som finns ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0