En Vanlig dag i Carolines Värld!

Hej! 
 
Fredag kväll är här och nästan över faktiskt men det är fredag här några timmar till.
Idag har varit en bra dag med många roliga saker som hänt. Började dagen med ett possitivt mail. 
Fixade mig, åt frukost och sedan bar det av till Jönköping.
 
Gick en sväng på Charlies höst rea men hittade ingenting, var så besviken!
Förvirrad som jag är så tar det lite tid att ta sig till gator jag aldrig varit på i Jönköping men till slut hittade jag. Där väntade ett möte som har förändrat min framtid framöver och jag är så himla glad. 
Kommer berätta allt på onsdag, mycket kommer förändras men jag är så himla glad! 
Har stått och trampat ett tag så nu sker det jag vill mest av allt, spänd men så taggad!
 
Gick på stan ett tag, hälsade på mina tjejor på Kicks. Köpte lite små smaker och sedan blev det ett besök på Ica Maxi för lite nödvändiga saker som jag behövde. Blev ett stopp på Lager 157 också så det fick hänga med en svart bomber jacka hem. Så nöjd, har länge velat ha en svart!
 
Hemfärd, revben till middag och nu har jag legat i sängen och kollat serier. 
Mysig kväll helt enkelt. 
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0