Fettistisdagen 2018!

Mitt fantastiska jobb!
 
Sedan Augusti 2017 har jag jobbat som konditor på ett konditori och bageri i Vaggeryd, jobbar bara kvar där februari månad ut tråkigt nog då det bara var ett vikariat, men haft så roligt! Har tur någ fått chansen att jobba kvar där varannan lördag så det är mycket positivt då jag tyckt om att få vara en del av denna fantastiska arbetsplatsen!
 
Till dagen i ära så är det fettisdagen idag och har inneburit många semlor på jobbet och självklart kunde jag bjuda hela familjen på goda semlor får konditoriet jag jobbar på. Mumms! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Den din sambo smsar på nätterna

Trevlig sambo du har måste jag få säga.
Som smsar mitt i nätterna och frågar om man vill knulla. hahaha gör dig själv en gäst och dumpa honom!

2018-05-30 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0