Välkomna Tillbaka! ♥

Hej fina ni!
 
Hoppas allt är bra med er och att eran tid har sprungit iväg lika mycket som min har. 
Det har hänt så mycket sedan jag hörde av mig senast och det är så kul. 
Jag har hunnit med att flytta tillsammans med min pojkvänn Erik och avverkat ytterligare ett fantastiskt jobb. 
Många tankar och funderingar men jag är så lycklig ändå! 
 
Tänkte börja komma tillbaka hit och börja blogga igen då jag saknat de så mycket. 
Kommer bli så roligt! 
 
Hoppas ni uppsattar att kika in igen Puss/ Caroline ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: dedu

Flyttat ihop med erik?
du vet att han är otrogen mot dig alla dagar i veckan, så lilla gumman jag hade flyttat därifrån snabbare än någonsin om jag var du.

2018-05-15 @ 12:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0